TAITOJÄÄT KAUDELLA 2024-2025

Warkis järjestää kaudella 2024-2025 yhdistettyä maalivahtien ja kenttäpelaajien taitojäitä maanantaisin Kämärin harjoitushallissa oman seuran pelaajille.

Taitojäillä harjoitellaan eri lajitaitoja ikäluokkakohtaisesti

Alkaen maanantai 9.9

Klo 17.25-18.25 U11-U14

Klo 18.35-19.45 U15-U18

Hinta

Taitojään hinta on 15eur/kk ja hinta sisältää ohjatun harjoituksen viikottain poislukien koulujen lomaviikot.

Ilmoittautuminen

Jotta taitojäät toteutuu, tulee ryhmässä olla vähintään 12 osallistujaa. Mikäli ryhmät tulevat täyteen (max 25 osallistujaa), voit tiedustella mahdollisuutta päästä mukaan ryhmään warkis.junioripaallikko@gmail.com . Jos pelaaja ei mahdu mukaan ko. kuukaudelle, tarjotaan hänelle etuosto-oikeutta seuraavalle kuukaudelle.

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisen voi perua lääkärintodistuksella.

Ilmoittautuminen: Warkis Varkaus ry - Warkis Taitojäät ilmoittautuminen

Maksaminen

Ilmoittautuminen ja maksaminen www.warkis.fi sivujen ilmoittautumislomakkeella kuukausittain. Ilmoittautumislomake:

Valmennus

Taitojäillä vastuuvalmentajina toimivat junioripäällikkö Thomas Jansson ja maalivahtivalmennuksen vastaava Jari Puotila. Taitojäillä on aina mukana vähintään kaksi valmentajaa.