VARKAUTELAISTA JÄÄKIEKKOA KOKO SYDÄMELLÄ

Varkauden Warkis liikuttaa paikallisesti noin 200 jääkiekosta riemunsa ammentavaa lasta ja nuorta. Seurayhteistyö naapurikuntien joukkuiden kanssa kolminkertaistaa määrän ja tuo entistä enemmän positiivista kuhinaa Kämärille tulevan kauden aikana.

Suomalaisen jääkiekon strategiassa 2022-2026 on määritelty arvot, jotka näkyvät jokaisen jääkiekossa mukana olevan jokapäiväisessä toiminnassa. Jääkiekkoperheen yhteiset arvot ovat kunnioitus, yhteisöllisyys, hauskuus ja erinomaisuuden tavoittelu. Näitä arvoja myös Warkis noudattaa ja korostaa jokapäiväisessä kiekko-arjessa kasvavien lasten ja nuorten osalta.

Joukkuelajina jääkiekko tuo pojille ja tytöille sekä miesten ja naisten aluille oppia sosiaaliseen kanssakäymiseen tulevaisuutta varten ja kasvattaa toimimaan tiimissä. Jääkiekko liikuttaa koko perhettä, joten Kämärin hallilla, NPS Areenalla, yksittäisiä vierailuja kauden aikana on tuhansia.

Nämä käynnit tuovat mukanaan paikalliselle elinkeinoelämälle mahdollisuuksia muistuttaa itsestään tuotteidensa ja palveluidensa osalta virkeän mukavassa ilmapiirissä. Markkinoinnillinen viestisi välittyy tehokkaasti ympäristössä, jossa viestillesi altistujat viettävät vapaa-aikaansa lastensa ja lastenlastensa kanssa.

Näkyvyyden vaihtoehtoja Warkiksen avulla löytyy mm.

- laitamainokset ja jäähallin seinämainokset

- pelipaitamainokset

- kausijulkaisuilmoitukset. Kausijulkaisu julkaistaan 2022 digilehtenä marras/joulukuussa.

- otteluisännyydet

- sosiaalisen median kanavat (Facebook, Instagram)

- www-sivusto mainokset www.warkis.fi etusivulla

- seuran jäsenviestintä käyttäen tehokasta JOPOX-toiminnaohjausjärjestelmää viestinnässä

- Uutuutena kaudelle 2022-2023 on Jääkiekkoliiton LeijonatTV automaattikamera järjestelmä, joka kuvaa jokaisen sarjaotteluna suorana LeijonatTV palveluun ja tämä palvelu on siis käytössä myös meidän kotikaukalossa NPS Areenassa. LeijonatTV striimiin on myös mahdollisuus sisällyttää sponsorointi näkyvyyttä. Tsekkaa lisää täältä: Leijonat TV

Valitse kumppanipaketeista sinulle laajuudeltaan sopivin ja ota meihin yhteyttä!

Räätälöimme myös mielellämme yrityksesi markkinoinnillisiin tavoitteisiin sopivan kokonaisuuden! Tutustu kumppanuuspaketteihin TÄSTÄ

WARKIS WARKAUS RY

Ahlströminkatu 10 LT 26